Flowers all the way

För ca. 1 månad sedan planterade vi blommor i krukor som vi ställde på altanen. Det var första gången jag planetarde egna blommor och det var verkligen en speciell känsla. Var så oerhört stolt över mina fina två krukor och blommorna där i. Vattnade och såg till att blommorna hade det bra. Nu en månad senare ser man att de verkligen trivs hos oss. Jag älskar att se på dem varje gång jag går ut på altanen :-)
 
Before (nyligen planterade)
 
After (blommande för fullt)
 
 
Blommorna på TV-bänken började också vissna så jag var och köpte nya fräscha rosor idag från ICA. Blev rosa denna gång. Till och med maken kommenterade hur vackra de var och trodde att de kostade över 100-lappen (vilket de verkligen inte gjorde)
 
 
 
Visst är de underbara?!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

afterdark.blogg.se

En blogg om smink, skönhet, kläder, hushåll och allt det goda livet har att erbjuda för både stora och små.

RSS 2.0