Bort med finnen!

Måste tipsa er om min nya älskling ACO Spotless Overnight Spot Treatment. Jag köpte den inför en resa för ett par månader sedan men använde den inte av någon anledning. Dumma jag! Fick förra veckan en stor äcklig röd finne mitt på kinden och tänkte att det skadar ju inte att testa den. Så jag rengjorde ansiktet inför läggdags och klickade på en liten prick mitt på finnen Krämen torkade efter ca 2 min och jag gick och lade mig. Vaknade på morgonen med lite förhoppning om att finnen skulle vara ute ur mitt liv men blev chockad när jag rengjorde ansiktet och såg att finnen försvunnit!: Kaputt!! Krämen hade tagit död på den. Jag kunde knappt tro det. Så om ni inte redan har den men lider av finnar lite då och då som jag...köp den!! Ni kommer inte att ångra er. Säljes på apotea.se för endast 59 kr.
 
 
ACO Spotless Overnight Spot Treatment torkar effektivt ut finnar och orenheter. Används under natten som punktbehandling på orenheter/finnar


Kommentarer
Anonym

Bra tips! Jag har hört att tandkräm ska tydligen funka bra mot finnar. Den torkar också ut finnen om du tar en liten klick på finnen innan sovdags. Pröva och berätta gärna. Jag har tack vare graviditeten sluppit finnar i snart 9 månader ;)

Svar: jo jag brukade faktiskt köra med tandkräm innan, men upplever att denna är lite mer effektiv =)
Sadaf

2013-06-01 @ 22:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

afterdark.blogg.se

En blogg om smink, skönhet, kläder, hushåll och allt det goda livet har att erbjuda för både stora och små.

RSS 2.0